BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sponsor by

ads


p:P

Saturday, October 2, 2010

kisah persahabatan

Cerita dan cerita tentang teman-teman diberitahu masa dan lagi untuk anak-anak, dalam rangka untuk membiarkan mereka memahami erti sebenarnya dari persahabatan. cerita tersebut membantu mereka mengetahui bagaimana teman sejati mulia. Beberapa cerita yang abadi dan telah diberitahu dari generasi ke generasi.Kandungan adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan selebihnya hanya imajinasi kreatif seseorang! Namun, satu hal yang umum dalam semua mereka dan moral yang penting dalam hidup. Setiap cerita berdasarkan persahabatan mengatakan fakta bahawa teman sejati adalah kurniaan Allah. Seseorang tidak harus membiarkan perselisihan kecil dan persahabatan salah faham strain.

Ini mungkin mudah berteman dengan semua orang, tetapi sukar untuk mencari teman yang benar-benar benar untuk persahabatan dan akan stand by, selama kesulitan hidup. Tidak semua orang diberkati dengan teman-teman benar dan jika anda mempunyai bahkan satu, menganggap diri anda beruntung. Pada bahagian berkaitan kami, kami telah mengumpulkan koleksi cerita berdasarkan persahabatan. Cerita-cerita yang diberikan dalam bahagian ini dikategorikan menjadi lucu, pendek dan inspiratif. Walaupun tiga cerita berbeza dalam hal genre, mereka membawa esensi sebenarnya dari tema - persahabatan. Menceritakan salah satu cerita ke pal anda dan mempunyai masa yang menyenangkan di Hari Persahabatan!

Cerita Lucu Persahabatan

Persahabatan adalah hubungan multi-faceted, yang terdiri dari tas-campuran emosi.Teman akan menangis bersama, berempati penderitaan masing-masing, berkongsi kebahagiaan dan mempunyai banyak kesenangan. Bahkan, hasil bagi menyenangkan persahabatan adalah apa yang membuat hubungan yang ramai. Teman akan membawa senyum lebar di wajah kita dan menghapuskan semua air mata kita. Saat-saat menghabiskan waktu dengan teman-teman sering akan membawa keluar sejumlah insiden lucu, yang akan dihargai untuk seumur hidup.

Cerita Pendek Persahabatan

Sejumlah cerita pendek telah menulis, berdasarkan tema persahabatan. 'Swami dan teman', siri popular cerita yang ditulis oleh novelis veteran RK India Narayan, adalah salah satu contohnya. Singkat cerita berdasarkan persahabatan adalah beberapa kali sangat inspiratif dan menceritakan persahabatan sejati. Beberapa cerita juga akan mengajarkan pelajaran berharga tentang persahabatan dan bagaimana teman-teman seharusnya.

Inspirational Story Persahabatan

Teman sejati tidak pernah meninggalkan satu sama lain, bahkan jika salah satu dari mereka adalah berjalan di jalan yang salah kehidupan. Seorang teman sejati akan cuba memperbaiki yang lain dengan cara yang tidak melukai ego teman yang lain. Teman tidak keberatan ketika menunjukkan kesalahan, melainkan mereka cuba menerima dan mengubah diri menjadi lebih baik. Teman sejati adalah mereka, yang menginspirasi orang lain untuk menjadi orang yang lebih baik dalam hidup. Sejumlah kisah inspiratif yang ditulis, berdasarkan tema persahabatan sejati.

0 ulasan:

..


sponsor by

p:p